august 6, 2018

Infiintare SRL

Nu stiti ce documente sunt necesare sau care sunt pasii necesari pentru operatiunea de infiintare SRL? Intampinati dificultati in infiintarea unei firme? Aveti nevoie de suport sau informatii relevante necesare pentru infiintarea companiei dumneavoastra?

Infiintare SRL Activitati ONRC Proper Consultancy

 INFIINTARE SRL RAPID

 

DESPRE STATUTUL JURIDIC AL SOCIETATII CU RASPUNDERE LIMITATA (SRL)

In vederea efectuarii de acte de comert, persoanele fizice si persoanele juridice se pot asocia si pot constitui societati comerciale, cu respectarea dispozitiilor Legii 31/1990 privind societatile comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare. Societatile comerciale se vor constitui in una dintre urmatoarele forme:

a) societate in nume colectiv;
b) societate in comandita simpla;
c) societate pe actiuni;
d) societate in comandita pe actiuni
e) societate cu raspundere limitata.

 

ACTE NECESARE PENTRU INFIINTARE SRL

Ce acte sunt necesare pentru infiinarea unei SRL?

Pentru a demara procedura de constituire a dosarului pentru Registrul Comertului in vederea infiintarii persoanei juridice cu raspundere limitata sunt necesare urmatoarele documente:

-Denumire firma: 3-5 denumiri posibile in ordinea preferintelor pentru verificarea disponibilitatii la Registrul Comertului, una din acestea sa fie rezervata;

– C.I asociat/asociati;

– Documente spatiu cu destinatie de sediu social si acordul vecinilor (daca este cazul);

– Specimen de semnatura administrator sau administratori.

 

OFERIM SERVICII DE GAZDUIRE SEDIU SOCIAL FIRMA

 

DEPUNEREA DOSARULUI LA REGISTRUL COMERTULUI PENTRU INFIINTARE SRL

Care sunt pasii pentru infiintarea unei SRL si unde se depun documentele necesare?

Operatiunea de constituire a Societatii cu Raspundere Limitata se efectueaza la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul unde isi va avea sediu social viitoarea companie si consta in depunerea documentelor necesare si completarea cererilor, declaratiilor si a vectorului fiscal, dupa caz.

1. Primul pas ce trebuie urmat este obtinerea rezervarii de denumire la Registrul Comertului.

2. Se vor redacta documetele firmei:
– Actul constitutiv;
– Contractul de comodat sau inchiriere pentru spatiul cu destinatie de sediu social.

3. Se vor da in fata avocatului sau notarului declaratiile pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor legale pentru calitatea de asociat si/sau administrator;

4. Se va face depunerea capitalului social minim la una din banci, aceasta eliberand foaia de varsamant ce va fi folosita la Registrul Comertului. In situatia in care asociatul/asociatii nu vor putea depune capitalul social, aceasta operatiune poate fi facuta prin reprezentant in baza unei imputernciri;

5. Se vor completa cererile, declaratiile si vectorul fiscal, dupa caz, pentru Registrul Comertului.

 

CUM INFIINTEZI UN PFA

 

DURATA ELIBERARE DOCUMENTE ONRC

Care este durata de eliberare a documentelor la Registrul Comertului?

Cand toate aceste documente sunt finalizate, se va inregistra dosarul la Registrul Comertului, urmand ca in minim 3 zile lucratoare documentele firmei sa fie eliberate.

 

De toate acestea ne ocupam noi! In plus, veti beneficia de consultanta necesara pe tot parcursul constituirii dosarului in vederea depunerii la Registrul Comertului.

www.000webhost.com