CAMPANII PUBLICITARE PENTRU FIRME

Cele mai multe firme au ca modalitate de promovare in planul de afaceri mediul online: website-uri, campanii social media, e-mail marketing, newsletters si lista poate continua. Aceste tipuri de campanii publicitare pentru firme online sunt benefice, se pot adresa unei anumite nise si pot fi controlate financiar.

CAMPANII PUBLICITARE PENTRU FIRME CONSULTANTA

Insa pe langa aceste modalitati de promovare online, exista modalitati foarte bune de promovare si in afara mediului online, dintre care amintim:

PUBLICITATE LOCALA

Ziarele, televiziunile si statiile radio la nivel local pot fi un promoter important pentru afacerea ta.

Strategia de marketing va putea fi gandita raportat la produsul sau serviciul fiecarei companii, politicile interne, nivelul pietei , beneficii, chiar gratuitati, insa sunt si alte considerente.

Scolile, liceele, universitatile au o mare putere de cumparare a anumitor produse si servicii. Intrebarea este daca firma mea se poate adresa acestora prin asociatiile reprezentative, revistele sau anunturile acestora. De asemenea, training-uri, workshop-uri sau know how-ul companiei prezentate in conferinte tematice au o valoare educationala si de cele mai multe ori reprezinta si o sursa de venit.

Aceste campanii sunt resurse excelente de promovare cu un buget alocat nu foarte mare.

CAMPANII DE LANSARE

Ofera ceva gratuit din ceea ce faci sau vinzi la nivel local, regional sau national. Promoveaza-te prin acest intermediu, spune tuturor ce te diferentiaza sau ce este unicat la produsul sau serviciul tau. Astfel informatia se va raspandi “din gura in gura” in final tu bucurandu-te de un real succes!

NETWORKING

Alatura-te grupurilor de business, cluburilor si asociatiilor ce atrag lideri importanti in domeniu. Astfel cunosti persoane ce iti pot aduce potentiali clienti. Solicita date de contact, ia legatura cu persoanele ce au un potential interes pentru afacerea ta ca si recomandare din partea lor. Vezi ce rezultate vei obtine.

EXPOZITII SAU TARGURI TEMATICE

Este important sa devii cunoscut prin cat mai multe surse, iar aceasta modalitate de promovare este intotdeauna benefica, fie ca este vorba de: targuri de joburi, conferinte tematice, expozitie de produs. Cu siguranta printre numarul mare de persoane aflate in acest mediu, exista cineva interesat de ceea ce tu oferi.

REVISTELE DE BUSINESS

Adreseaza-te publicatiilor saptamanale sau lunare mici sau mari, chiar daca nu sunt special dedicate domeniului tau de activitate. Prezinta cu interes afacerea ta precum si beneficiile pe care le poate oferi aparitiile in reviste si cu siguranta va exista loc de prezentare si pentru afacerea ta.

FLIERE – PLIANTE – TICHETE PROMOTIONALE

Astfel de campanii nu sunt costisitoare si pot aduce un numar considerabil de clienti. Mai mult, acestea pot fi impartite oriunde, se pot adresa oricui. Este importanta stabilirea unui design si mesaj cuprinzator si atractiv, locatiile de distributie, intervalul orar, mesajul transmis odata cu inmanarea materialelor promotionale.

PROMOVARE B2B sau CROSS PROMOTION

Acest tip de promovare poate fi folosit in toate tipurile de business. Gaseste firme cu domenii de activitate asemanatoare cu interesele tale iar apoi gasiti cea mai buna cale de a va promova reciproc prin publicitate comuna, prin locatiile avute, chiar si prin linkuri reciproce a website-urilor.

PROMOVAREA DIN USA IN USA SAU IN CUTIILE POSTALE

Sa presupunem ca firma ta ofera o gama larga de servicii pentru casa. Crezi ca acest tip de promovare este benefic? Cu siguranta da! Aceasta campanie se adreseaza direct, la nivel local, oricarui potential client. Avantajul acestui tip de camapanie este ca mesajul este perceput si de persoanele care nu navigheaza neaparat pe internet, care nu fac parte din anumite comunitati. Rezultatele pot fi spontane, investitia se recupereaza rapid, iar profitul este considerabil.

RECOMANDARILE CLIENTILOR

Este foarte important sa satisfaci toti clientii in proportii cat mai mari! Cere-le feedback pentru a te adapta nevoilor lor si roaga-i sa te recomande daca au fost multumiti de produsul sau serviciul tau. Pastreaza legatura cu acestia prin diferite forme si fii mereu pus in tema cu dorintele lor. Fa si oferte speciale dedicate pentru ei, mai ales cand apeleaza la tine din nou. Astfel vei lega o relatie importanta atat la nivel profesional cat si personal, candva, cine stie, poate rolurile se vor schimba.

Fie ca alegi una, mai multe sau oricare din aceste campanii de promovare offline, cu siguranta vor aduce beneficii majore activitatii pe care o desfasori.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

error: Continut protejat!
www.000webhost.com